Bildbomb

Tog en liten break efter att nu gjort 4 skoluppgifter! Känns bra, och riktigt skönt.

Så passar nu på att lägga ut lite bilder sen vi red i ridhuset igår. Det gick förövrigt riktigt bra..
Andra gången i ridhus, visst hon va lite spänd och tittig i början men slappnade sedan av som ingenting! Sen hoppa vi vattenmatta för första gången, hon hatar ju som sagt vatten. Men hon hoppade och tyckte det var helt okej! Så jag är nöjd med gårdagens ridpass, även om vi hade lite problem med transporten, 30 min dit (helt ok) sen tog det 1 timme och 20 min hem... Lite jobbigt är det ju!

Ska även se till om jag får ihop en liten film, dock inte från igår!
kommer lite bilder från när dom red i ridhuset :)---------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback