Juckande hund

Ligger i sängen efter en lång dag!

Åkte ut till zaritsa vid 1 tiden och red dressyr på henne, gick riktigt bra :D fick till och med till galoppen lite :) nu har vi iaf börja lägga upp en plan med zaritsa och resande! Kommer bli super till slut tror jag :D

Var klar vid 4, åkte och tanka och stoppa lite mat i magen sen drog vi oss ut mot anna-karin och red på min lilla prins :) småhoppade lite på honom med matilda :) riktigt kul var det!

Sen när vi kom hem iaf så busa vi lite med hundarna ända tills att ena börja jucka på min arm så ville inte leka mer xD iaf så har vi trimma sigge lite och så :) nu ligger jag och älskling i sängen och säckar :D

En liten bild på anna-karins nya vovve :) blev nykär så de bara sjung om det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback