Min långa dag

Nyss hemkommen efter dagen,
allt började med att jag fick ett däckbyte på bilen av pappa och märkte att det var slut på olja så vi åkte till biltema och köpte det, även nya vindrutetorkare! :) 

Sen åkte ja och hämta upp raul och sen for vi till anna-karin.
red och hoppade 5½a plus snett igenom och hade lite markarbete innan på kalle idag med :) kändes helt ok! även om jag inte är världbäst, men han var fin som alltid!

Vi bytte iaf bett på honom under passet från ett hissbett till kandar?. och han blev mycket bättre av det, även om han blev lite stark för mig, men ja är ju inte så stark av mig! haha :D 

Nu ska jag krypa ner i sängen och tjocka lite framför SVTplay :) 
Godnatt alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback