Mina senaste...

Hemma nu och har lite tid över till att berätta lite kort vad som hänt de senaste dagarna.

Jag raul och frida löshoppade Zaritsa i onsdag, blev 105 eller 110. sen skulle jag ha hoppat uppsuttet men blev lite skärrad när hon hoppa in i linan och drog med alla hinderstöd och bomvagnen som är TUNG! så raul fick hoppa upp och det gick skiit bra , hoppade 90 cm. :)
torsdags så var vi i stallet, johanna och raul red två lektioner medans jag och febe kollade på! hehe, 

igår hade vi myskväll hemma hos mig, med massa spel, tjockis mat och gotta på kvällen, prata en massa om allt! sen var vi ute och åkte ett tag. blev även stoppad av polisen för första gången påväg hem! ritkigt nervös var jag! satt o skaka typ . haha :D 

Idag har jag raul och febe varit på stallet, raul har ride carlos och aportino. sen var jag och raul på equeen även fast de stängt. han köpte ett täcke som jag föll för direkt :/ och ett fett snyggt pannband! åkte tillbaka till stallet och provade grejjerna och så. 

Och nu sitter jag här hemma och kollar på barnprogram med massa gotta sen igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback