Forever young

Nu har jag och Raul kommit hem från "lilla" alnö, usch vad jag inte tycker om att köra där! glashalt och smala vägar.. menmen , vi överlevde! :)
Red som sagt denna sötnos :
fotade emma idag. sen kom sanna och raul (dom på bilden) sanna har provridit zaritsa, mkt testning å så, men på slutet gick det mkt bättre :) riktigt kul :DD
I början testade hon mig en hel del, men att sura och tog inte min skänkel, studsa lite och så!
men desto längre ja red så gick det bara bättre :) hade lite problem ibland, haha. Hon halka till en gång och blev typ taggad av de så hon la till en liten spark . sen när moa red och melina vad där med sin häst i mitten så ville hon gå dit. Men när hon inte fick så bara vek hon sig o studs lite lätt!
Fick min vilja igenom och hon blev lugn och fin :) så är riktigt nöjd faktiskt! kan inte ha för höga förväntningar första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback