Förlora den man älskar

Aldrig har jag känt så som jag gör just nu, just idag! Kärlek är bland de jobbigaste ibland men bland det bästa och finaste man är med om. speciellt när man har en person som man kan lita på, vara sig själv med och bara prata och alltid stöttar i  vått och tort.. En sådan person har jag, någon jag litar på mer än någon annan i denna stad eller till och med mer än någon på hela jorden. För mig är det den viktigaste personen jag har runt om mig, en person jag aldrig någonsin skulle klara mig utan.. kan inte tänka hur jag skulle se ut, hur mitt liv skulle se ut om jag tappade denna människa. Den dagen skulle jag nog börja gräva mig egna grav, då jag inte skulle klara mig länge! Det finns så mycket jag skulle kunna säga men hittar inga ord då de inte räcker till. Att ens bara kunna förklara hur stor och stark mig kärlek är mellan mig och honom.


Jag vill tacka dig men även säga förlåt till dig på samma gång.
Först vill jag tacka dig för att du är du, och att jag fick syn på dig! Tack för att du finns, tack för att du ställer upp, tack för att jag får tillbringa mitt liv med dig, tack för att du ser på mig som ingen annan. tack till så himla mycket..
Sen vill jag säga förlåt för att jag är som jag är, förlåt för att jag är sur och deppig, förlåt för att jag är så klantig, förlåt för att jag tänker för mycket och förlåt för att jag inte tar tag i de svåraste jag är i just nu..
Lyckligare människa får man leta efter, då jag är lycklig med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback