Hit och dit, skiter väl jag i!

Stort plus till denna dag, hemma nu iaf! ensam och kall..
nejmen har haft en riktigt bra dag med min pojke. först luncha vi ihop o prata massor om vad som hänt o så under dagarna vi inte träffats! sen åkte jag med honom till stallet och va där o kolla på "hoppning" sen åkte vi hem o åt middag och efterrätt som ja tatt med mig! sen tog vi en prommis i blåsten för att träffa siri och johan :) och även hunnit med TV tittande och massa mys framför datorn! verkligen en toppen dag tillsammans <3
Jag ska alltid vara dig trogen, göra det yttersta för att få det du förtjänar! Utan dig är jag inget, du är min andra halva och min livsglöd! kommer alltid att älska dig, och kommer alltid stå fast vid din sida. tills döden skiljer oss åt då du är den jag vill vara med!
jaja, massa kärleks texter hit o dit! men vafan.. vi lever 1 gång och idag är det en "speciell" dag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback