Älska livet

Ligger i sängen och är dödstrött, krafterna är verkligen tagna efter två stall, festande och städande efter alla! huaa. Men vad gör man inte?

Efter att vi var hos Fanta igår så åkte vi till lillhällom, och kom på att vi var sugen på pizza så vi gick in till pizzan i bergsåker och käka sen gick vi tillbaka. Sen var jag helt slut orkade knappt stå, satte mig på stallgolvet och vilade upp de sista krafterna!

Så var som sagt med Raul och denna tokfia, Hanna!



Minnen från sommaren, min bästa sommar jag varit med om på åratal! Sommaren jag och raul hittade varann och lärde känna varann bra och sjukt snabbt! Men nu är bandet mellan oss starkare än någonsin... Starkare än vad jag någonsin haft med någon annan. Big love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback