Det bästa som någonsin hänt mig

Detta är en väldigt speciell person, som verkligen har hjälpt mig genom alla svårta studer. Hjälp mig att orka, att ens kämpa när ingen annan fanns där! När alla bara lämna mig ensam, men tur att jag hade honom.

En allra bästa vän, en pojkvän och en helt underbar person! Någon man kan lita på och verkligen vara sig själv med. Aldrig någonsin har jag känt något liknade, en livskamrat som jag skulle ge allt för!
Så som han ställt upp för mig ska jag ställa upp för honom och hjälpa honom med det han tycker är jobbigt! För så man ställer upp och behandlar andra ska man faktiskt behandla den tillbaka.
Han har behandlat mig som jag förtjänar, och som ingen annan behandlar mig. De andra bara skiter i det och lämnar mig kvar. Smutskastar mig och trycker ner!

Men den personen jag nu skriver om har fått mig att bara skita i det och gå vidare. Att söka mig framåt och vilja hitta annat. Att inte lägga ner min tid på sånna som inte är värd den!
Nej men det finns inte nog med ord till att beskriva en stor kärlek som gör allt för att få min lycklig, glad och leva mitt liv! En person som betyder mer än något. Skulle kunna skriva hur mycket som helst! en helt underbar människa, som är värd så himla mycket! Som har fått mig att känna sig älskad, omtyckt och att man faktiskt duger för vissa personer. Aldrig varit såhär lycklig någonsin!

Jag känner att detta får räcka nu och avslutar med att jag älskar dig Raul Elfström! Du är allt för mig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback