En ängel som hjälp mig

En väldigt underbar person fick mig idag att tänka tillbaka, se hur mycket jag egentligen saknar och älskar min underbaraste lilla ponny bus! En sån sjukt fin ponny som lärt mig så himla mycket. Hon som tog mig från botten till toppen! Och det menar jag verkligen, när jag började på sessan vågade jag knappt hopppa. Men hon tog mig upp i höjden riktigt bra.. Men det fall snabbt när hon blev dålig! Och de höll i en stund men när hon väl blev bra så blev jag lika säker igen! Det är många som inte tror min ännu att jag egentligen är hopprädd.. Hahah! Tror nästan inte på det själv ibland! Men är man en kämpe så är man!

Tillbaka till början, min finaste vän, min ända och allra bästa tjejkompis! Slutar precis som jag gjorde, på en liten ponny som lärt oss mycket! Hon på sin och jag på min ponny. Någon man älskar och verkligen delat glädje med! Hon fick iaf mig att inse hur mycket jag saknar min lilla plutt.. Att se sin bästa vän vara lessen för att nu också släppa taget var inte det roliga att se alls. Det fick en att bli lessen själv och tänka hur jobbigt det egentligen är! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback