En gång stjärna, alltid stjärna

hade inte tänkt att rida fanta idag då det var så mycket och så, men bestämde mig i sista sekund att ja skulle åka dit ändå! bara skita i allt annat. mamma hämtade mig hos R och skjutsade ner mig till bussen.

fixade maten och i stallet innan jag tog in henne och gjorde iordning henne. red lite i paddocken innan ja red ut och galopperade! hon blev lycklig som fick galoppera på istället för att vara i paddocken med jobbiga mig och arbeta ;) nej, men hon är alltid lika glad ute i skogen!

släppte sedan ut henne i hagen igen innan ja skulle gå till bussen. mamma hämtade mig i stan igen och vi for på dollar :) köpte med mig lite godis, som jag tänkte smaska på ikväll! för ikväll är jag ensam, utan min fina älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback