Kan man bara ge upp sådär?!

sitter på skolan och har nästan nyss ätit lunch. väntar på att min sista lektion för dagen ska börja! men tragiskt nog så är den i hela 3 timmar. *suck* vill bara hem och dö just nu, orkar inte med skolan! vill inte vara här! vill bara säga tack och farväl nuu! skulle sitta helt perfekt..

ska bli så himla skönt att slippa skolan till sommaren, ta studenten, leva livet! men det jobbiga är: vart tar jag vägen då? vad ska jag göra? vad vill jag ens göra? att jag inte ens känner mig så väl att jag VET redan nu vad jag ska göra.. menmen, måste söka söka söka massor med jobb. att la det på allvar, men lata jag är ju dock inte så engagerad med sånt! men måste bli ändring.. då jag börjar mitt liv, mitt arbetsliv och min framtid! huga, där lät jag riktigt gammal känner jag.. menmen så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback