The apple of my eye



Även om jag sviker dig eller du sviker mig och även om vi bråkar så blir det ju alltid bättre. Även om någon försöker trycka ner på dig eller mig så står jag ändå fast vid din sida! Något jag alltid kommer att göra då du är den mest underbara personen jag någon sin träffat! Någon som du skulle nog alla ha, fast då skulle ju inte jag ha det bättre än många andra. Jag tänker aldrig släppa taget om dig, vi hoppar tillsammans och vi kämpar! Det finns inte ord till att ens beskriva hur jävla mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder. Tror ingen kan förstå hur stark de är mellan mig och dig! Aldrig känt såhär för någon, inte ens i närheten! Du är helt enkelt bäst, och jag tänker alltid stötta och finnas till för dig. Vad det än är eller något! Det finns ingen som kan korsa vårat band eller bryta det. Vi har klarat mycket tillsammans, stött bort de personer som inte är värd min respekt eller min kärlek!
Du är mitt hjärta, du är mitt allt! Jag älskar dig min gossse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback