Back in business

Nu var de som sagt ett tag sedan ja uppdaterade min lilla blogg. men de har sina anledningar!
Det har varit  väldigt mycket nu på sista tiden.. Jag och pojkvän har gjort slut och de har varit massa runt om och så!

Men jag har haft sjukt kul med mina finaste vänner som verkligen ställer upp och stöttar! vilket ja  vill tacka för. Har skämt ut mig, skrattat och haft kul! sånt som man ska få göra :)
Har även haft en liten paus från ridningen, skulle kommit igång nu men Zaritsa har tappat en sko så få se när hon får den tillbaka slagen :)

Har städat rummet i ca 3 dagar nu och nu ser det iaf riktigt bra ut! Lite dryg sådär! men annars har de inte hänt så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback